Very Inspiring Blogger!!!

Am primit această nominalizare de la Geanina  – http://cronicileunuipsihoterapeut.wordpress.com/2013/03/26/nominalizari-si-ramas-bun/

și de la Camelia –  http://cameliaedu.wordpress.com/2013/03/25/cand-cel-ce-premiaza-devine-premiant/

Le mulțumesc pentru onoarea ce mi-au făcut-o!

REGULI:

  1.  Display the Award Certificate on your website. 

  2. Announce your win with a post and link to whoever presented you with the award.

  3. Present 15 awards to deserving bloggers. 

  4. Drop them a comment to tip them off after you have linked them in the post.

  5. Post 7 interesting things about yourself.

1. Postează certificatul de premiere pe blogul tău

2. Anunță-ți victoria printr-o postare și afișează legătura spre cei care te-au nominalizat

3. Nominalizează 15 bloguri

4. Scrie un comentariu la fiecare dintre aceste 15 bloguri, anunțând nominalizarea prin trimitere la link

5. Scrie 7 lucruri interesante despre tine însuți.

O dedicație pentru voi toți, cei care EXISTAȚI:

1. Nu-mi place să mă laud

2. Am învățat că e bine să te lauzi

3. Încă nu am învățat să mă laud!

4. Pe la 3 ani ziceam că mă fac cântăreață în limba engleză…

5. Sunt foarte perseverentă

6. N-am ajuns (încă) cântăreață…

7. Iubesc copiii

Ofer premiul altor 15 bloggeri:

1. Acrilice-pointpen

2. Între noapte și zi

3. Belsim

4. Calea spre tine

5. Childagain

6. Despre sufletul meu

7. Ieșirea din Matrix

8. La Fee Blanche

9. Gabriela Savitski

10. Trezire divină

11. Știri scurte

12. Mirela Pete

13. Psi

14. Same white blue

15. Cita

Și tuturor celorlalți pe care nu-i pot nominaliza.

25 comentarii

Din categoria Diverse, Stări sufletești

25 de răspunsuri la „Very Inspiring Blogger!!!

  1. mulțumesc mult pentru nominalizare…
    dacă tot spunem lucruri despre noi pe net, s-ar putea să ajungă să ne cunoască mai bine cei ce poposesc în căsuță decât cei de lângă noi. oricum, decât vecinii, sigur ne cunosc mai bine cititorii 🙂

    Apreciază

  2. Felicitari si la mai mare .

    Apreciază

  3. Pingback: Very Inspiring Blogger!!! | La Fée Blanche

  4. Mulțumesc draga mea, sunt onorată! O zi cât mai frumoasă să ai! 🙂

    Apreciază

  5. Multumesc,Lili! Iar am pus tabelele cum m-a dus mintea! Cling!

    Apreciază

  6. Iti multumesc pentru incurajare, esti foarte amabila!
    Fi binecuvantata!

    Apreciază

  7. childagain

    Mulțumesc, ești un suflet frumos, și foarte generos !
    Mie îmi va fi foarte greu să aleg 15 bloguri, pentru că toate blogurile pe care le vizitez m-au inspirat, fiecare în felul lui.

    Te îmbrățișez !

    Apreciază

    • Așa este: e greu de ales.
      Să ai parte de iubire! 🙂

      Apreciază

      • childagain

        Acum îmi dau seama că. de fapt, nu am timpul necesr pentru a scrie articolul care ”să trimită mai departe” trofeul. Nu e o eschivă ad-hoc :), pur și simplu mi-am făcut un fel de ”orar” al activităților zilnice, și realizez că nici treburile casei nu au ”acoperire deplină”. Pe blog postez când și când, atunci când prind un moment, și când chiar am ceva de spus. Dar momentele astea sunt din ce în ce mai rare !
        Cred că, pentru o vreme, am ales realul în dauna virtualului, pentru că… până la urmă, realul ne asigură ”opmbustibilul” necesar supraviețuirii.

        Scuze, dar tu ești un om minunat, și n-am vrut să te las cu impresia că nu prețuiesc alegerea ta, sau că mă eschivez eu-însămi de la alegeri !
        Te pup încă o dată, și să ai și tu parte de iubire cât cuprinde !

        Apreciază

  8. Poate maine reusesc sa inteleg despre ce e vorba.

    Apreciază

  9. Pingback: Very Inspiring Blogger!!! | caleaspretine

  10. Pingback: Very Inspiring Blogger!!! | Scanteia

  11. Draga mea, mai intai multumesc, apoi… scuze! Eu nu am mai vrut sa am nici o activitate pe blog in timpul Postului cel Mare, asa ca… am ratat concursul tau. Daca imi scriai un email eram la curent. oricum ma tin departte si de elogii date si de elogii primite, de glorii nemeritate sau aducatoare de mandrii scalcietoare de suflet!
    Nu vreau sa crezi ca nu apreciez. Ba chiar m-ai surprins. Multumesc pt inscriere in lista ta cu premianti!
    Dupa Pasti revin! Promit! Poate o sa am ceva mai interesant de spus 🙂
    Cu bine si…pe curand

    Apreciază

Lasă un comentariu