Parfum de ploaie

Se jucau, acolo, după vârful acela. I-am privit cu indulgenţă, trimiţându-le o bezea. Îmi limpezeau privirea şi gândurile. M-au observat. Au luat-o la fugă spre mine. Voiau să mă sperie. Se învălmăşeau unii în alţii, se mai ciocneau câteodată, îşi aruncau pletele spre înălţimi. Deodată, s-au oprit. Pentru o clipă au reuşit să-şi pună planul în aplicare. M-au speriat. Mi-era teamă să nu-i pândească Gheonoaia cea rea. Mi-era teamă să nu-i spulbere. Însă, în secunda următoare au izbucnit în râs. Şi-au râs… Şi-au râs… picurându-mi pe creştet lacrimi de fericire. Au întins mâinile lor pufoase spre mâinile mele şi m-au mângâiat cu picături fine şi înmiresmate. Adunaseră, în joaca lor, aerul dintre brazi, parfumul florilor din fân, răcoarea izvoarelor ascunse. Fericită, mi-am îndreptat obrazul spre săruturile lor alunecate şi le-am prins într-un buchet de miresme albastre.

S-au îndepărtat chicotind, să-şi ducă mai departe puritatea cristalină şi… umedă.

Au mai scris şi:

http://mirelapete.dexign.ro/2011/09/parfum-de-ploaie-apres-londee-et-angeliques-sous-la-pluie-poveste-parfumata-intre-bloggeri/

http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/09/parfum-de-ploaie-poveste-parfumata.html

http://sarabesleaga.blogspot.com/2011/09/parfum-de-ploaie.html

Poveste parfumată. Parfum de ploaie in vremea caniculei

Alice, Carla, Mirela (începutul), Rokssana, Schtiel, Shayna

26 comentarii

Din categoria Imagini, Poveşti parfumate

26 de răspunsuri la „Parfum de ploaie

  1. Ploaia ta e vesela si imi place asta, acum chicotesc pe aici impreuna cu norii nazdravani. 🙂

    Apreciază

  2. Nu,nu…au venit singuri, au simtit ca imi place ploaia. 😉

    Apreciază

  3. Pingback: duzina de cuvinte 2 – a bate campii cu gratie | Rokssana's Blog

  4. Pingback: Mâini « Gabriela Elena

  5. Pingback: parfum de ploaie | Rokssana's Blog

  6. asta-i povestea norilor poznasi 🙂 frumoasa si jucausa poveste…datatoare de buna dispozitie 🙂

    Apreciază

  7. e minunat sa cunosti limba picaturilor de ploaie, e fantastic sa fii primit în jocul lor :)) E frumos sa mai putem sa fim copii!
    Ma bucur ca te-am descoperit! 😉
    Un weekend minunat!

    Apreciază

  8. O poveste aerisita, parca anume scrisa pentru weekendul pe care avem norocul sa-l petrecem cu prietenii, la aer curat. Si chiar daca nu ploua, eu simt aroma jucausa a ploii tale…..”Fericită, mi-am îndreptat obrazul spre săruturile lor alunecate şi le-am prins într-un buchet de miresme albastre.”!
    Foarte frumos! O zi minunata, Liliana! 🙂

    Apreciază

  9. Pingback: Melomania (6) « Alice Georgiana

  10. Foarte frumoasa povestea ta! Joaca este bine venita la orice varsta, mai ales ca sufletul e mereu tanar…:)
    Te invit si la mine sa citesti…
    Cer senin si iubire multa!

    Apreciază

  11. Pingback: Viata e frumoasa… « lunapatrata

  12. Pingback: life in pictures 3 -Nothing | Rokssana's Blog

  13. Pingback: duminica cu muzici asortate | Ţara vorbelor în vânt

  14. Pingback: Life in pictures « Alice Georgiana

  15. O poveste al carei parfum ne binedispune pe toti!

    Apreciază

  16. Pingback: Miercurea cu crochiuri de modă, semnate Enya Pete « Mirela Pete. Blog

  17. Pingback: Parfumul primei zile de şcoală. Poveste parfumată « Mirela Pete. Blog

  18. Pingback: iPuntea « • Gabriela Elena •

  19. Pingback: Parfum de ploaie. Après l’Ondée et Angéliques Sous la Pluie « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu